Friday 27 December 2013

KALAU LAH....

ASSALAMUALAIKUM....



 KALAU LAH  aku mati disaat aku dilahirkan mungkin aku ditempatkan di SYURGA...

KALAU LAH aku mati disaat ini..aku tidak layak untuk syurga MU..tapi aku xmampu untuk neraka MU...

KALAU LAH aku mati disaat ini...hina nya aku didepan MU ya ALLAH...titik hitam penuh dihati..

KALAU LAH aku mati disaat ini aku jadi hamba yang rugi ya ALLAH..aku tahu azab seksa neraka MU                             tapi aku terus melangkah ke arah kejahilan...

KALAU LAH aku mati disaat ini azab kubur MU sedang menunggu aku..tidak mampu aku menahan seksa                           MU ya ALLAH...

KALAU LAH aku mati disaat ini aku akan terlepas segala nikmat MU ya ALLAH..ruginya aku disaat aku                           hidup aku tidak kenal MU  ya ALLAH...

KALAU LAH aku mati disaat ini..menyesal lah seumur hidup aku kerana ego ku...egonya aku pada MU ya                         ALLAH..

KALAU LAH aku bisa putarkan saat waktu ku perbetulkan segala kesilapan ku yang lalu..akan aku jadikan                        hamba MU yg taat..

KALAU LAH  aku bisa hidup seribu tahun lagi akan aku jadikan MU kekasihku..kan ku CINTA hnya pd                           MU ya ALLAH..

KALAU LAH air mataku ini bisa padamkan api neraka MU utk ku...akan ku bgun 1/3 mlm utk igt pd MU..

KALAU LAH permintaanku dimakbulkan..satu yang aku pinta...AMPUNKAN DOSA-DOSA AKU                                YANG LALU...

YA ALLAH JGN LAH KAU PESONGKAN HATI INI SETELAH KAU BERIKAN AKU SEDIKIT KEIMANAN..TETAPKAN HATI AKU YA ALLAH....

maafkan zuri abah ma..zuri syg abah n ma...ini coretan zuri hamba yg hina....

islam agama yang benar

No comments:

Post a Comment